poniedziałek, 4 marca 2013

Time To Start Training


EN My silhouette is only thanks genes. Even though I'm rather slim, my figure leaves much to be desired. First of all I miss condition. So, one of my New Years resolutions is back on top form. Start immediately! My coach claims that if I will train regular the first results will appear next month. I train four times a week under the supervision of a coach. I don't have to be on a diet, but workout is arranged specially for me, having regard my lifestyle.
So, now I show you my present silhouette and we'll see what my coach can do :-)

Girls, spring is coming! :-)

PL Szczupłą sylwetkę zawdzięczam genom (no może jeszcze ADHD ;). Pomimo braku nadmiaru kilogramów, pozostawia wiele do życzenia. I przede wszystkim brak mi kondycji. Jednym z moich noworocznych postanowień jest powrót do formy. Zaczynam natychmiast! Mój trener obiecuje, że przy regularnych treningach, pierwsze efekty bedą widoczne po miesiącu. Trenuję cztery razy w tygodniu pod okiem trenera. Nie muszę stosować żadnej diety, ale zestaw ćwiczeń ułożony jest specjalnie dla mnie, uwzgledniając mój styl życia.
Zobaczymy, co potrafi mój trener :-)

Dziewczyny, wiosna idzie! :-)


Enough!
I manage this now! ;-)


EN Coach: Brunon Sokolowski - multiple champion of Poland in Karate Kyokushin and world champion in Kickboxing

PL Trener: Brunon Sokołowski - wielokrotny mistrz Polski w Karate Kyokushin oraz mistrz świata w Kick-boxingu

1 komentarz:

  1. po zimie mam słabą kondycję :) ale kilka razy już byłam na siłowni w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń