środa, 24 kwietnia 2013

Color, Jeans And White Socks



PL Połączenie skarpetek z sandałami działało na mnie tak, jak prawdopodobnie na wszystkich Was. Nawet propozycje najznakomitszych domów mody do mnie jakoś nie przemawiały. Do momentu, gdy w białych skarpetkach zobaczyłam Miroslavę Dumę, której sylwetkę już Wam przedstawiałam. Wiem, że to połączenie nadal dla wielu będzie kontrowersyjne, ale ja nie mogłam sie oprzeć.

EN For the combination of socks with sandals I was reacting the same way like probably every of you. Even proposals the most outstanding fashion houses weren't convincing me. Until in the white socks I saw Miroslava Duma (you could see her on my blog). I know that the combination for many of you will be controversial, but I couldn't resist.


Follow me on Bloglovin

3 komentarze:

  1. you look so good , these shades of grey are looking the best with your skin tone ,

    Am following you with GFC , Wanna follow me back ?

    Come by my blog & check my french baguette recipe

    N@NY

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj swietny zestaw i te skarpetki suuuuuper :-)

    OdpowiedzUsuń