wtorek, 20 sierpnia 2013

Leopard Maxi Dress


PL Zwierzęce printy nie należą do moich ulubionych motywów. Może dlatego, że kojarzą mi się z niestety bardzo popularnymi legginsami w panterkę. Trzeba bardzo uważać, wybierając rzeczy w zwierzęce wzory, aby całość nie wyglądała tandetnie. Pomimo mojej niechęci do tego typu wzorów, w mojej szafie można znaleźć dwie sukienki w tym stylu. Sukienka maxi, widoczna na zdjęciach jest moją ukochaną, a mam ją w szafie już dość długo. Uszyta z bawełny, idealna na letnie upały. Doskonale wygląda zestawiona z drewnianą biżuterią lub, tak jak tutaj, ze złotą. Mam nadzieję, że wkrótce pokażę Wam drugą ze wspomnianych sukienek.
A Wy, lubicie zwierzęce motywy?

EN Animal prints aren't my favorites. Maybe that's because it reminds me unfortunately very popular recently leggins in leopard print. You have to be very careful when you choice things with animal prints so as not to look trashy. Despite my aversion to this type of design, in my wardrobe you can find two dresses with this prints. Maxi dress, shown in the pictures, is my favorite. I've got it a long time. Made of cotton is perfect for summer heat. It looks great with wooden jewelry or like here with gold. I hope, soon I'll show you the second of the said dresses.
And you, do you like animal prints?



PL Mały jeżyk, spotkany na drodze. Najprzyjemniejsza część spaceru :-)
EN Tiny hedgehog, met on the way. The most enjoyable part of the walking :-)


Follow me on Bloglovin

5 komentarzy:

  1. nie przepadam. Choć w tej sukience wyglądasz cudnie.
    Jeżyk!!
    Nigdy nie dotykałam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maxi. Zapraszam bo u mnie tez dluga sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your dress! follow each other on GFC?? :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie sukienki! są bardzo kobiece wbrew pozorom :)

    OdpowiedzUsuń