czwartek, 21 listopada 2013

Two Years


PL Dziś mijają równe 2 lata od kiedy pojawił się pierwszy wpis na blogu. Powiedzieć o tym, że był to jego początek to zdecydowane nadużycie. Wtedy nie byłam do końca pewna, czy chcę mieć takie swoje miejsce w sieci. Tak naprawdę, prowadziłam wówczas małą firmę odzieżową i blog miał być ewentualnie jej częścią. Na wszelki wypadek zajęłam domenę. Po pierwszym wpisie, co jakiś czas pojawiały się następne (bardzo oszczędne) i dopiero we wrześniu ubiegłego roku nadałam mu życie :-) 
Mam nadzieję, że wkrótce pokażę Wam kilka nowych pomysłów z nim związanych. Jestem bardzo ciekawa, jak je przyjmiecie. 
Z całego serca dziękuję Wam, że jesteście ze mną. To, że wciąż Was przybywa bardzo mnie cieszy, ale też obliguje do tego, by dawać Wam z siebie coraz więcej. 
Dziękuję, Kochani! :-*

EN Today pass 2 years since when appeared the first blog post. This is strong abuse to say that was the beginning of this blog. Then I wasn't sure if I want to have my own place on the web. To be honest, at the time I was the owner of a small clothing company and the blog was supposed to be a part of it. Just in case I booked a domain name. After the first post, from time to time, next appeared (very snippy) and only in September previous year I gave him live :-)
I hope that soon I will show you few new ideas associated with blog. I'm curious whether you will like it.
With all my heart I thank you that you're with me. The fact that you still come, makes me very happy but also obliges to give of myself more. 
Thank you, Dear! :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz