niedziela, 23 lutego 2014

Camellia


PL Pisałam kiedyś o mojej miłości do francuskiego stylu Emmanuelle Alt i o tym, że na pewno odbije się ona w moich zestawach. I tak się dzieje. Coraz częściej sięgam po jak najprostsze elementy stroju i po stonowane kolory. Nieśmiertelne paski połączone z jeansem to już klasyka. Ta parka to był jeden z moich najlepszych zakupów. Pasuje niemal do wszystkiego. Czasami odpinam od niej futrzany kołnierz, a tym razem przypięłam do niej czarny kwiat. Troszkę kojarzy mi się z chanelowską kamelią. Do tego wszystkiego cieliste szpilki, chociaż czarne też byłyby ok. Co sądzicie?

EN I wrote about my love to the French style of Emmanuelle Alt and I said it will appear in my sets. And here it is. More and more often I choose the most simple elements of outfit and soft colors. Timeless strips combine with jeans make a classic. This parka was one of the best purchases. Looks good with almost everything. Sometimes I unbuckle the neckpiece and this time I clasped a black flower. It makes me think of Chanel's camellia. With this combination nude pumps look good, but black would be ok too. What do you think?

Follow me on Facebook

2 komentarze:

  1. Patrzę na Twoją parkę Agatko i sama mam ochotę posiadać taki egzemplarz w swojej szafie :-) Wszystko wygląda tak wiosennie i przyjemnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the shoes and the boyfriend jeans ! Nice pictures, keep up the good work :)

    If you have a second, I would greatly appreciate it if you could check my blog out : http://lorallure.blogspot.com

    Thanks
    -Laurie

    OdpowiedzUsuń