sobota, 22 lutego 2014

Daphne Guinness


PL Chociaż styl Daphne Guinness daleki jest od mojego, nie mogłam odmówić sobie przybliżenia Wam jej sylwetki. Kontrowersyjna ikona mody, klientka haute couture, dla mnie jest przede wszystkim ucieleśnieniem baśniowych postaci. Taka królowa śniegu dla dużych dziewczynek. Stylistka, producentka filmowa, projektantka, potomkini Arthura Guinnessa - wszystkim znanego z butelek piwa. Podobno to ona jest największą inspiracją dla Lady Gagi. 

EN Style of Daphne Guinness is far from mine, but I couldn't forgo to bring her closer. Controversial fashion icon, haute couture client, for me she's a real incarnate of character from fairy tale. Someone like the Snow Queen for big girls. The stylist, film producer, designer, scion of Arthur Guinness - everyone knows him from bottles of beer. Apparently she's the largest inspiration for Lady Gaga. 

all photos come from tumblr.com

Follow me on Facebook

3 komentarze:

  1. Fenomenalna ! Ostatnio stwierdziłam, że to właśnie ona powinna być twarzą kampanii Alexandra McQueena, a nie Kate Moss. Daphe to kobieta wyjątkowa, tajemnicza i jednocześnie zaskakująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Zdecydowanie bardziej pasuje do stylu McQueena.

      Usuń
  2. Wow nie znałam tej Pani wcześniej, jestem w szoku jej stylem, dla mnie jest GENIALNY!!

    OdpowiedzUsuń