sobota, 21 czerwca 2014

Fritatta or Fast Omelette


PL Bardzo często tak właśnie wygląda moje śniadanie. Szybkie, bardzo łatwe w przygotowaniu i przede wszystkim zdrowe. Możesz dodać co zechcesz, byle nie mąkę. Moja dzisiejsza propozycja to omlet z suszonymi pomidorami, serem i rukolą. Polecam zarodki pszenne, nie tylko do omleta. Mają bardzo dużo witamin.

EN My breakfast very often looks like this. Quick, very easy to make and healthy. You can add whatever you want, but not a flour. My today's proposal, it's an omelette with a sun-dried tomatoes, cheese and rucola. I recommend wheat germs, not only for omelette. There are many vitamins.

PL
Składniki:
- 3 jajka
- garść rukoli
-garść suszonych pomidorów
- 2 plasterki sera żółtego
- ewentualnie pomidorki koktajlowe (ale niekoniecznie)

1. W misce roztrzep jajka.
2. Dodaj pokrojone suszone pomidory.
3. Dodaj porwaną rukolę.
4. Wszystko wymieszaj.
5. Masę wylej na rozgrzaną patelnię.
6. Gdy jajka lekko się zetną, na wierzch połóż plasterki sera. Przykryj pokrywką.
7. Po kilku minutach jajka powinny się ściąć, a ser rozpuścić. Omlet jest gotowy, można zdjąć go z patelni.
8. Na wierzch możesz położyć pokrojone pomidorki koktajlowe i dodatkowo rukolę.
Smacznego! :-)


EN
Ingredients:
- 3 eggs
- handful of rucola
- handful of sun-dried tomatoes
- 2 slices of cheese
- eventually Cherry tomatoes (but it's not necessary)

1. Whisk eggs in a bowl.
2. Add cut sun-dried tomatoes.
3. Tear the rucola and add to eggs.
4. Mix everything.
5. Pour the mixture onto hot frying pan.
6. Fry until eggs get stiffen (not too much). Then, on the top put slices of cheese. Cover it with a lid.
7. After few minutes, eggs should stiffen and cheese should melt. Omelette is ready to consume. You can remove from the pan.
8. On top you can put cut Cherry tomatoes and a rucola too.
Enjoy your meal! :-)


Follow me on Facebook

1 komentarz:

  1. Wygląda cudnie! A że sama ostatnio zwracam dużą uwagę na to co jem, dlatego z pewnością wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń