wtorek, 28 lipca 2015

Fall 2015 RTW

 no.21
 
Pełnia lata, a ja myślami już w jesiennych trendach. Wybrałam dla Was moje typy z pokazów RTW. Koronka, skóra, wełna, frędzle, kozaki za kolano, kapelusze, niewymuszona kobiecość to jest to, na co ja postawiłam. Większość rzeczy mam już w swojej szafie. Pamiętajcie, aby z trendów wybierać to, co do Was pasuje, a nie ślepo dopasowywać się do nich. Gdy znajdziecie własny styl, będzie Wam o wiele łatwiej :-)
Przy okazji jesieni: jeśli futro, to tylko sztuczne! (w tym przypadku podróbka lepsza niż oryginał)
 
chloe
 

diesel black gold
 
elie saab
 
elie tahari
 
elizabeth and james
 

ermanno scervino
 
greg lauren
 
gucci
 
lanvin
 
oscar de la renta
 
philipp plein
 
philosophy di lorenzo serafini
 
prabal gurung
 
rebecca minkoff
 
saint laurent
 
tom ford
 
trussardi
 
vera wang
 
zadig & voltaire
 
zimmermann
 
zuhair murad
 
All photos come from style.com
 
Śledź mnie na Facebooku

2 komentarze: