czwartek, 24 marca 2016

With Love

 
 
Jazda konna to jeden z pierwszych sportów, jakie uprawiałam. Dzisiaj pokażę Wam troszkę tego świata. Jedna z najwspanialszych, a już na pewno najcałuśniejsza sesja, jaką miałam okazję robić. 
 Konie to cudowne zwierzęta, które dają poczucie wolności, spokój i mnóstwo ciepła. Marian i Budrys przede wszystkim spokój i mnóstwo ciepła... ;-) I to moje marzenie o posiadaniu własnego Marianka coraz mocniej się we mnie odzywa...
 
Marka 'Sugarhorse' powstała z miłości do koni. Pierwsza kolekcja to piękne torby, czapraki, sakwy... i bluza, która już stała się moją ulubioną. Nie lubię bardzo rozwodzić się nad firmami i ich produktami, ale ta marka naprawdę na to zasługuje. Pomijając oryginalny wygląd, wszystkie rzeczy są szyte ręcznie (!) w Polsce, z bardzo dobrej jakości materiałów. Mocno kibicuję Sugarhorse i czekam na kolejną kolekcję :-)
A póki co, możecie skorzystać z rabatu 20% na pierwszą.
Za obiektywem utalentowana, o wielkim sercu i niezwykłej wrażliwości założycielka i projektantka marki, Mila Matyga. Od lat związana z końmi, doskonale więc zna potrzeby zwierząt i jeźdźców. Sekret tych pięknych akcesoriów, to właśnie serce, które w nie wkłada...
Teraz zabieram Was na łąkę :-) W końcu wiosna! :-)

 
Aby być na bieżąco, śledź nie na Facebooku i na Instagramie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz