wtorek, 5 kwietnia 2016

Stylowa Na Rowerze

tumblr.com

Wyprowadziłyście już swoje rowery? Ja tak :-) Rower traktuję jak relaks. To świetny sposób na regenerację po bieganiu. Polecam! Nie jeżdżę wyczynowo i mimo, iż rower z koszykiem jest do lekkich przejażdżek, a nie do robienia kilometraży, nie mam umiaru. Zawsze mi mało i schodzę z niego dopiero, gdy: a) robi się ciemno, b) naprawdę nie mam już siły, c) zaczyna padać :-)
Dzisiejszy post dla takich rowerowych amatorek jak ja. Czyli w co się ubrać na 'bike trip'? ;-)
Ja stawiam na styl i wygodę. Jakoś nie widzę się w spódnicy czy sukience na rowerze, nie chcę myśleć czy pupę mam na wierzchu i przytrzymywać materiał ręką... :-/ Ewentualnie na bikini... Wąskie spódnice w ogóle nie wchodzą w grę. Nie widzę się też w obcasach. No może, gdybym dojeżdżała do pracy i z powrotem i tyle. Może... Ale strój cyklisty też mnie przeraża (na miejskim rowerze i nie na cyklistach, a na mnie) :-) Ale my nie bierzemy udziału w Tour de Pologne, więc to tak, jakby założyć strój biegowy na spacer... ;-) Te z Was, które mają podobnie jak ja, a nie wiedzą, co założyć na przejażdżkę, dzisiaj mają małą ściągawkę i kilka inspiracji :-)


Poniżej kilka moich rowerowych looków. Te z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie i na Facebooku już je widziały :-) Bardzo lubię marynarski styl i paski, a luźne szorty lubię przełamywać dziewczęcymi topami :-)


 Rowerowe zestawy, które macie poniżej, stworzyłam dla Was z rzeczy h&m :-) Kilka setów na chłodniejsze dni i kilka na prawdziwe lato :-)


I jeszcze kilka inspiracji:

tumblr.com

Bawcie się dobrze na rowerowych wyprawach! :-*

Możesz śledzić mnie na Facebooku i na Instagramie

3 komentarze:

  1. Idealny post na tą pogodę. W końcu zrobiło się ciepło i można poszaleć na rowerze i na nowo poznać miasto. Ostatnie zdjęcie mam nawet zapisane od kilku lat w moim katalogu z nazwą "Inspiracje" :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    OdpowiedzUsuń