środa, 5 października 2016

RTW Autumn - Winter 2016/2017

giamba
 
"...Zdradliwa i wierna, i dobra i zła,
I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza...
I anioł i demon, i upiór i cud,
I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna.
Początek i koniec - kobieta - to ja."
Julian Tuwim "Ewa"
 
Wiersz Tuwima doskonale oddaje to, co w modzie damskiej lubię najbardziej: grę kontrastów, łączenie na pozór niepasujących elementów, wprowadzenie elementu zaskoczenia. Taką kobiecość lubię. I dużo jej w propozycjach projektantów na ten sezon.
Ja wybrałam te, które są kompatybilne z moim stylem, więc większość z tych trendów mam w swojej szafie (jestem pewna, że Wy też). W każdym sezonie jednak troszkę inaczej je noszę. I tak, czerń, biel, nieśmiertelna koronka, tiule, maxi swetry, jeans, skóra i oczywiście grube sploty wiodą prym. Pojawiło się moro, na które trzeba jednak uważać - ważny jest nie tylko kolor, ale też materiał i fason. I trzeba umiejętnie je łączyć. Chociaż szczerze mówiąc, obstawiam, że wkrótce właśnie moro nas "zasypie"... :-/ niekoniecznie w dobrym wydaniu... Niesamowita kolekcja Red Valentino łączy styl marynarski z delikatnymi przezroczystościami i skórą. I dzwony są! :-) Nie potrafiłam mocniej okroić tego, co chciałabym pokazać, więc 'dań' jest dużo i macie co oglądać ;-)
A na końcu mała ściągawka, do jakich sieciówek warto zajrzeć i czego szukać. Tak na szybko tylko Wam powiem: zwiewnych sukienek szukajcie w Mango, w H&M swetrów, a w Zarze pięknych spódnic i topów...
 Bardzo lubię szykować dla Was takie posty, taka uczta estetyczna relaksuje mnie niesamowicie. Mam nadzieję, że i Wam będzie smakować ;-)

"Prężąc biodra i piersi bezwstydnie,
Błyskiem oczu noc ciemną rozwidnię,
 I upałem rozkosznej pieszczoty
Wzniecę pożar czerwony we krwi.
Ośmiornicą oplotę kochanka,
Tajemnicą upoję do ranka,
Kto raz wpadnie w te straszne oploty,
W tym się żądza na zawsze tli..."
 
Alberta Ferretti
 
Alexander McQueen
 
Alexander Wang

McQ Alexander McQueen


 
See by Chloe
 
Opening Ceremony
 
Altuzarra
 
Anthony Vaccarello
 
Balmain
 
N21
 
Nina Ricci
 
Antonio Berardi
 
D'Squared2
 
Burberry
 
Elie Saab

Emilio De La Morena
 
Giamba
 
Les Copains

Off-White
 
J Brand
 
Red Valentino
 
Zdjęcia: vogue.com
 
 
 
Śledź mnie na Facebooku

2 komentarze:

  1. Ciekawe choć na co dzień raczej bym w tym nie chodziła :) Ale przecież moda pokazowa nie jest na co dzień :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego? Wystarczy odpowiednio połączyć ;-)

    OdpowiedzUsuń